יום חמישי, 19 בינואר 2012

התחלה חדשה


ערב טוב לכולם.

למי שלא מכיר אותי, שמי רז ואני כותב בבלוג "העולם על-פי רזי", בלוג על הכל ועל כלום בו אני חולק הגיגים, ביקורות טלוויזיה ומוזיקה, דעות פוליטיות, חוויות שאני עובר ולא מעט שטויות. לא מזמן שבתי לכתוב בו, תוך שאני כובל את עצמי לפורמט טיפה יותר מינימליסטי בו אני כותב על נושא אחד כל פעם והדבר הותיר לי פתח לדברים מסוג הבלוג הזה.

על אף חמתו של מאמן הכושר האישי שלי, אני אוהב בירה. בירה זה כיף וטעים ונחמד ושמח. אלכוהול בכלליות, אבל בירה במיוחד. יש לי אוסף קטן ונחמד של דברי בירה, אני פוקד כל פסטיבל בירה שאני יכול ובתקופה בה היה איכפת לי פחות מהבריאות שלי הייתי שותה כליטר בירה ביום בממוצע (אל תדאגו, לא הייתי שותה כל יום אלא מרכז את זה בסוף שבוע) (אחרי שכתבתי את ההבהרה הזאת זה נשמע אפילו רע יותר). היה לי קשה להיכנס לזה עמוק מדי בבלוג שלי כי לא רציתי שיהפוך לבלוג נישה, אז מיעטתי בקטעים שעסקו באלכוהול או בביקורות פאבים באופן אקסקלוסיבי. עכשיו כשאני כותב בבלוג כל פעם על נושא אחד (במקום שלושה בפורמט הקודם), נראה שיש יותר מקום גם לזה, אבל זה עדיין מותיר בי חוסר. אני מרגיש שאני יכול להקדיש לנושא הזה יותר מפוסט מזדמן בלי שזה יתיש אותי. זה אולי הנושא האחד שלא איכפת לי לכתוב עליו באופן נישתי.

אז אני עושה שינוי ופותח את הבלוג הזה בו אני אדבר על בירה ופאבים (וקצת אלכוהול בכלליות). שום דבר רע לא יכול לצאת מזה. יהיו שיגידו שלכתוב בבלוג בירה הוא מתכון בדוק לזה שיום יבוא ומישהו יזמין אותך לבירה חינם. אומר מראש שאינני מומחה. לא למדתי את הנושא מעבר לשיטוטי רשת כאלה או אחרים וניסויים שפלים שערכתי על עצמי. מעולם לא בישלתי בירה (דבר שאני מקווה שאוכל לשנות בפעם הבאה שאעבור דירה), מעולם לא ניהלתי פאב ואפילו לא נכחתי באף סדנה חינמית לטעימת יין. המנדט שאני מעניק לעצמי לכתוב בנושא הוא רק מנקודת מבט של מתבונן ואוהד נלהב.

אתם מוזמנים לקרוא פוסטים שלי מהעפ"ר בנושא אלכוהול. אלו לא כולם אבל זה די מפרך לעבור על כל הבלוג ולדוג אותם. אני מבטיח לכם שיום יבוא ואעשה זאת. הפוסט האהוב עלי בנושא הוא פוסט מיוחד בו סיכמתי התערבות עם צמד ידידות שלי במסגרתה התנזרתי מאלכוהול במשך חודש.

מקווה שאני אצליח להתמיד. גג, אני אכשל והבלוג הזה פשוט יעלם.

אז לחיים,
רז.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה